Daily Archives: 17.08.2011

Видео тренировки / Домашен фитнес – I-ва част

Стандартен

Ето няколко видео тренировки (Pump it Up. The ultimate Dance Workout; The Next Challenge – Cindy Crawford and Slim and Sleek Fast), които могат да се правят в домашни условия,  какво представляват накратко и откъде могат да се свалят 🙂

Pump It Up! The Ultimate Dance Workout

Това е най- добрата аеробика, поне за мен. Вдъхновена от Call on Me на Eric Prydz, като някои от главните действащи лица са същите 🙂 Интересна е, много динамична и енергична с атрактивни движения и стъпки. Бих казала, че е трудна и продължава да бъде предизвикателство дори след година работа по нея. По простата причина, че е повече от час и е доста интензивна. Разделена е на 5 секции. Първата е 10 минутна загрявка, която сама по себе си би довела до пълно изтощение един напълно начинаещ. Следват две много интензивни секции от по 20 минути всяка. Движение без спиране, като чак към края темпото се понамаля. Според мен е изключително изтощаващо да се правят и двете в един ден. Следва секция с упражнения на земя включваща лицеви упори, коремни преси, повдигане на седалището. Попринцип е по- добре тренировката да започва с такива упражнения и да се преминава към аеробика след това, но тук принципът е обратен. Последната секция е стречинг, с който наистина е задължително да се завършва. Read the rest of this entry

Реклами

Домашна маска за коса – какви съставки да сложим в нея

Стандартен

Домашните маски за коса са един сравнително евтин, натурален и лесен начин да поддържаме косата си жива и красива. Добре е да се правят поне веднъж месечно. Трябва да се стои поне час, за да се даде време на съставките да проникнат в косъма и да го заредят. Правилото е колкото повече, толкова повече 🙂 Съставките не са токсични, а напълно натурални, така че няма лимит за това, колко време да се стои с маската. Повечето от продуктите, които са необходими се намират директно под ръка, в собствената ни кухня, но има и такива, които могат да се набавят от най- близката аптека.

Ето кои са най- полезните съставки, които могат да влезнат в маските ни за коса:

Яйце – Яйцата са с много високо съдържание на протеин и мастни киселини, ето защо те често са най-добрата основа за маски за суха и изтощена коса. Яйчни жълтъци са с особено високо съдържание на витамини, които помагат за подобряване блясъка на косата. Те съдържат витамини A, D, E, както и някои важни B витамини. Яйцето ще направи косите по-лесно управляеми и ще помогне в борба против косопад.

Мед – медът е пълен с витамини и минерали. Чудесен е за почистващи, заздравяващи и подхранващи маски. Медените  маски за коса са страхотни за превръщане на изтощената коса в по-здрава и по-жива. Read the rest of this entry