Кои са най- красивите цветя?

Standard
Хората са измислили кристалните вази,
за да погребват красиво цветните трупове –
да късат животът под предлог, че го пазят
и стръкче по стръкче Смърт да натрупват.
~ Галя Димитрова

Самата истина. Това стихотворение винаги ме е затрогвало. Когато го прочетох за първи път бях изумена, че има още някой, който мисли като мен. Не ми допада идеята с късането на цветя, по какъвто и да е повод. Не е ли безсмислено? Ако искаш да зарадваш някой с цвете подари му живо такова в красива саксия. Това е подарък, който ще остави истинска следа. Цветята са живи докато са свързани със земята. След това са просто едни мъртви стръкове, които малко по- малко чезнат пред очите ни.  Това не е красиво, а тъжно. Нека се радваме на живите цветя защото това са най- красивите цветя. 

Кажи ми нещо

