Видео тренировки/ Домашен фитнес – II-ра част

Standard

Ето няколко видео тренировки (SELF: Your Best Butt Fast;  SELF:  Bikini Ready Fast;  Carmen Electra’s Fit To Strip), които могат да се правят в домашни условия, какво представляват накратко и откъде могат да се свалят.

SELF – Your Best Butt Fast

(Упражнения за дупе)

Харесва ми страшно много!! Малко неща са ме изпотявали така :-р  Мисля, че наистина ще даде страхотни резултати, ако се прави често. Поне 3 пъти в седмицата, но разбира се оптималното би било 5 пъти. Малко по- трудно е от останалите тренировки на SELF, което само го прави по- атрактивно. Доста се подскача и прикляка, включени са страхотни кик- бокс ритници, някои подпалващи бедрата упражнения, малко с гирички и накрая даже леко йога. Инструкторката постоянно напомня да си държим Д-то стегнато по време на упражненията. Така че squeeze your glutes ladies! Движенията трябва да бъдат контролирани, т.е. да не си „изпускаме” крака на пода като парен чук след усилието. Мисля, че лично аз доста ще наблегна на това ДВД-и😉

Your Best Butt Fast


SELF – Bikini Ready Fast! – with Ellen Barrett


Да се подготвим за плажа с тази програма убиец. Рядко ми се е искало тренировката да свършва по- бързо, но това беше един от случаите. Всъщност, колко ще е трудно зависи от тежеста на гиричките ви. С по- леки не би било такова предизвикателство. Разбира се, колкото по- трудно, толкова по- добре, но за начинаещи гирички от 1 кг са достатъчни. Факт е обаче, че около 2/3 от програмата са упражнения с гирички, така че те са необходими. Ако нямате може да ги замените с бутилки пълни с вода, но ако бутилките са малки, ефектът ще е минимален, а ако са големи няма да са удобни за захващане. Обръща се внимание на различни части от тялото, като след основната част от 40-тата минута нататък има малък бонус – пилатес упражнения за корем. За който има сили и желание🙂 Програмата трябва да се прави 2 или 3 пъти седмично, а резултатите ще станат видими след по- малко от 4 седмици.

SELF – Bikini Ready Fast

Fit to Strip – with Carmen Electra

В това двд-и няма стриптийз :-Р Е само малко, но съвсем накрая. Има физически упражнения, които целят да ни направят достатъчно силни и гъвкави за да можем да захвърляме дрехите грациозно😉 Разбира се само пред строго селектирана публика. Защото както Кармен казва: „Задъхването не е никак секси”.

Тренировката е разнообразна. Обръща се внимание на всички мускулни групи, като упражненията са разделени на секции – за крака, за корем, за седалище, за ръце. Набляга се най- вече на упражненията на земя, има включени и упражнения със стол. Не са нужни гирички за тази тренировка. Повторенията обаче са малко, затова ми се вижда подходяща за начинаещи. Като цяло не е особенно трудно. Инструкторът не е Кармен, а някакъв сладур🙂

Carmen Electra’s Fit to Strip

Видео тренировки/ Домашен фитнес – I-ва част

–––––––––––––––––––––––––––––––-

Ако статията ви е харесала, натиснете Like или оставете коментар.

3 responses »

  1. Pingback: Какво трябва да знаем за фитнеса, ако започваме сега « Hugging Bearr

  2. Pingback: Видео тренировки/ Домашен фитнес – III-та част « Hugging Bearr

  3. Винаги съм била почитател на домашните упражнения.За мен не е нужно да ходиш на фитнес или специални тренировки където да даваш годишно много пари, за да влезеш във форма.Ако искаш наистина да бъдеш в добра кондикция, то и вкъщи можеш да си направиш програмата с лек хранителен режим, да не говорим, че тези пътеки, където тичаш спокойно вече могат да се заменят с тичане в някой парк.Благодаря ви за тези съвети,които ни давате.

Кажи ми нещо

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s