Видео тренировки/ Домашен фитнес – III-та част

Standard

Този път това ще са три Бар Метод тренировки. Бар Методът е един много модерен в САЩ напоследък метод за поддържане на формата. Кели Озбърн е отслабнала именно чрез него. Доста други звезди също са му фенове, като Дрю Баримор, Елайза Душки, Дита Вон Тийз, Джинифер Гудуин, Ийв, Денис Ричърдс и други. Повече за него съм писала тук.  Името идва от статичната стойка, която се използва за опора в някои от упражненията. Същата работа върши облегалката на стола. Нужни са още постелка и някакви гирички (бутилки от вода също стават, дори да са леки). Лесно е, но се иска и воля, защото на моменти натоварването става по- интензивно. Тук ще представя любимите си 3 ДВД-ита, като не са само те, има и други. Подредила съм ги по степен на сложност, като последното ми е любимото🙂 Отдолу съм сложила линкове към торент сайта, от който си ги свалих.

The Bar Method Body – Fat Free

Това ДВД-и не е особенно трудно, но е добро за встъпление в Бар Метода. В смисъл всеки може да го направи от- до, като се премине през всички секции за различните части на тялото. Докато някои от другите ДВД-та са толкова трудни, че ги зарязваш по средата с чувството, че си се натоварил достатъчно за деня. Аз лично го правя в дните когато се чувствам по- мързеливо, а също и защото има доста упражнения за седалището. Започва се със загрявка, упражнения за ръце (гирички, лицеви опори), упражнения за крака (с въпросния стол), упражнения за корем (много интересен вариант на коремните преси), упражнения за седалище и разбира се стречинг. Стречингът всъщност е след всяка серия от упражнения и е много важна част от цялата тренировка.

The Bar Method Body – Fat Free

The Bar Method – Accelerated Workout

Тренировката е средно трудна, макар че се води workout за напреднали. Базирана е на интервален принцип, като се редуват серии с различна интензивност. Бар Методът има специфични упражнения, които присъстват във всяко едно двд-и, защото няма как иначе. Те са му основата. Разликата е само в интензивността и в някои отделни модификации. Всяко двд-и си има и по някое упражнение, което го няма в другите. Някои изглеждат учудващо лесни, защото правиш само малко движение, но това не значи, че не действат. Естествено като всяка друга Бар Метод тренировка и тази ускорява метаболизма, оформя мускулите, повишава издръжливоста и гори калории.

Това ДВД-и върви в комплект с друго – Change Your Body, което е за начинаещи. Там темпото е по- бавно и упражненията се обясняват повече. Не съм го гледала и не мога да кажа повече, но ако го изгледам ще допълвам.

The Bar Method – Accelerated Workout

The Bar Method – Dancer’s Body Advanced Workout

Това са упражнения за напреднали. Наистина е много трудно, даже мисля, че по- труден workout не съм срещала. Всичко е по- интензивно и по- натоварено, даже загрявката. Цялото нещо е повече от час, но аз досега не съм стигала до края.В момента го докарвам до 45-тата минута някъде. Който иска предизвикателство, това е неговото нещо. Всеки може да се пробва и да влезе в крак с темпото постепенно. Когато започнах да го правя далеч не се чувствах напреднала, но благодарение на него набрах скорост доста бързо🙂

Принципът е, че мускулът първо се натоварва до изтощение и после се разтяга за да се оформи красиво. Краката доста треперят, докато се правят упражненията, но това е признак, че търсения ефект се постига и мускулът работи на пълни обороти. С Бар Методът се горят много калории, което го прави много подходящ за отслабване и то бързо, но и се правят доста мускули, особенно на краката. Така че трябва да се внимава и да не се прекалява. Най- вече с тази тренировка, защото упражненията за крака са много натоварващи.

И тук в комплекта е включено и ДВД-и за начинаещи – Begginer’s Workout. Това бяха първите две ДВД-ита, които си свалих и като начало направих тренировката за начинаещи точно два пъти, защото ми стана малко скучна и преминах към Dancer’s Body.

The Bar Method – Dancer’s Body Advanced Workout

 

––––––––––––––––––––––––

Видео тренировки/ Домашен фитнес – I-ва част

Видео тренировки/ Домашен фитнес – II-ва част

Успешни тренировки🙂

––––––––––––––––––––––––––––––––

Ако статията ти е харесала, натисни Like или остави коментар🙂

6 responses »

  1. Pingback: Бар Метод – Фитнес Система за Извайване на Тялото « Hugging Bearr

  2. Pingback: Видео тренировки/ Домашен фитнес – IV « Hugging Bearr

  3. здравей,

    няколко дно проучвах този метод и реших, че това е моят метод да оформя тялото си. Започнах с видеото за начинаещи и съм много доволна – усещам мускулчета които не съм подозирала, че съществуват. Невероятно! Но… имам проблем с упражненията за корем. Мисля, че не ги правя както трябва защото не усещам никакво напрежение или онова трептене на мускулите както при останалите упражнения. Можеш ли да обясниш как точно се изпълняват?

    • Както си легнала по гръб повдигаш горната част на тялото, като първо се подпираш на лактите, след това изпъваш ръцете напред и се повдигаш още малко. Трябва да си чувстваш коремните мускули напрегнати и опитващи се да задържат позицията. Почваш да вдишаш и издишаш дълбоко, като при издишането стягаш коремните мускули още повече. Успех!

  4. има ли програма, каква последователност трябва да се спазва?

    • Това са отделни програми, просто си избираш някоя и почваш да я правиш. Ако не ти хареса – пробваш друга. Важното е да тренираш поне три пъти в седмицата, като съм чувала че е добре различните дни да се редуват аеробика с упражнения с тежести🙂

Кажи ми нещо

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s