Забавни снимчици :)

Standard

Отдавна не съм писала нищо, за което се извинявам. Сега идвам с малка колекцийка весели картинки с леееко мръснишки хумор, като реванш за дългото отсъствие🙂 Да се има предвид, че това е само цензурираната версия, преминала строгия ми морално- естетически подбор и допусната до участие! Така де, в интернет е пълно с какво ли не, човек трябва да подбира!🙂 За повече от същото, потърсете за Tim Whyatt в Google.

"Задейства ли се Виаграта е време за игра."

"Айде де, айде де, не мога да го задържам още дълго..."

"Баща ти каза, че ще спре да си носи панталоните така, когато и ти спреш"

"Имаш една нова покана за приятелство"

"Обикновенно пазаруваме в уюта на собствения си дом, но проклетия компютър се развали"

"Казах задръж ми обажданията!"

"Въпреки всеотдайните усилия на Ерик никой не отгатна "Бангкок". "

"Нека поговорим за Христос" - гарантира ми цяла седалка само за мен"

"Ти неверен негодник, къде е тя?"

"Открихте ли Христос?"

"Ок, имаш още едно завъртане, но само защото е рожденния ти ден"

"Сега можеш да оставиш съпругът си тук докато напазаруваш на спокойствие"

"Да разбирам, че не сте правили секс от известно време..."

"Най- накрая извървяла целият път Джули почувства, че се влюбва много силно" "Най- накрая извървял целият път Роджър почувства, че му се доспива много силно"

Кажи ми нещо

