„Лесни“ упражнения за крака

Standard

Пролет пукна ние – не! Време е да се стегнем (най- вече аз :Р ) и да влезем отново във форма!  Зимата свърши, а с нея и зимния сън т.е.  мързел. В мое оправдание ще кажа, че беше студено, мрачно и… и още куп неща. Със сигурност имах време за упражнения, но не и желание. Отне точно три месеца бездействие на лятната ми кльощавост (на която толкова се радвах, за разлика от майка ми, и сестра ми😀 ) да се загуби и хоп старите дънки отново не се нуждаеха от колан за да се задържат на мен😦 Сега обаче вече е топличко, слънчево, което значи и по- лесно за влизане във форма. По този повод, а и като мотиватор споделям тези упражнения и други полезни нещица от книга наречена „Стройни бедра“ :р , която четох миналото лято. Четох е силно казано, защото целия текст не отнема повече от час- два. Другото са снимки и разяснения. Не бих ги нарекла лесни, но не са и трудни. Обаче искат добра гъвкавост. Естествено за това пък се иска време и постоянство. Има много добри попадения сред тях. Според мен са много подходящи за поддържане на форма веднъж щом е достигната. Поне аз не мога толкова да се мотивирам от снимки. Друго си е DVD с упражнения, където има с кой да се сравняваш и съревноваваш. Публикувам ги най- вече защото могат да са полезни на някого, а и като още едно напомняне към себе си, че е време да се поразмърдам по- усърдно. Програмата ми за влизане във форма засега набляга на Бар метода – Dancer’s Body Advanced Workout  и Pump It Up аеробиката, но има какво да се желае по отношение на постоянството ми…  Странното е, че първото сега ми се струва по- трудно от преди, а второто по- лесно. Явно загубата на сила не се е отразила на издръжливостта ми😀 И така, това са въпросните упражнения и други интересни моменти от книгата.  Enjoy!

(Снимките изглеждат малки в галерията, но като се даде Open link in new tab  с десния бутон се показват с реален размер)

Кажи ми нещо

