Отваряне на кокос

Standard

Обичам да похапвам кокос. Даже не знам как ми стана толкова любим. Първия ми се стори абсолютно безвкусен, втория го купих по не знам какъв импулс, но от третия нататък съм абсолютна фенка.🙂 Наистина няма някакъв определен вкус, и въпреки това е много вкусен. По кокосите ме запали една приятелка. От нея получих и първите си инструкции за отварянето му. Нещо като „ами излизам вън на двора и го удрям с нещо тежко“, а може би каза, че го хвърля… вече не помня :р Оказа се, че водата въобще не я събира, а я оставя да изтече. Аз го отварям по малко по- друг и супер лесен начин.

И така… макар последният, попаднал в хищните ми ръчички, кокос все още да не е дояден, целия процес по отварянето му бе надлежно документиран и предстои да бъде приложен в помощ на тепърва прохождащите любители на кокоси🙂

Какво е необходимо?

1 кокос ( 1.10 – 1.20 лв)
тирбушон
чук (железен)

Кокос – поглед от кукувиче гнездо

Избираме едната дупчица и навиваме тирбушона

Изливаме  водата в чашка

Обикновенно количеството е доста по- малко, но това беше много хубав кокос

Удряме с острия край на чука, като се целим в средата на кокоса (там където е пръстът ми :р )

Бам!

Два удара са достатъчни

Месото се отделя много лесно от черупката, като просто се повдигне с нож

Тази коричка може да се обели с нож, но може и да се яде с нея
Bon Appetit!🙂

Кажи ми нещо

