Мъфини с череши и шоколад

Standard

В сезона на черешите мъфините с череши са нещо задължително! Аз вече се отчетох приготвяйки, смея да твърдя, най- вкусните мъфини, които някога съм приготвяла🙂

Харесах си рецепта от интернет, като в процеса на „работа“ я промених дотолкова, че стана съвсем различна рецепта😛 Но се получиха толкова добре, че всички щяхме да си изядем  пръстите🙂.

Затова тук ще публикувам моя вариант на рецептата и естествено малко снимчици🙂

Рецепта за мъфини с шоколад и череши:

  • 150 гр. брашно ( около 2 ч.ч.)
  • 1/2 ч.л. сода бикарбонат
  • 1 ч.л. бакпувер
  • 150- 200 гр. череши (кой колкото прежали🙂 )
  • 1 шоколад
  • 50 гр. захар (1/2 ч.ч.)
  • 1 яйце
  • 1/2 кофичка кисело мляко
  • 1/2 ч.ч. олио
  • 1 ч.л. какао

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Брашното се пресява и се смесва с бакпувера.

Яйцето и захарта се разбиват и към тях се прибавят киселото мляко, олиото, содата и какаото.

Черешите и шоколада се нарязват и се смесват. Шоколада се реже на много ситни парченца, за да не падне  на дъното.

Всичко се смесва. Формичките се намазват с масло (или олио). Аз слагам горе долу по една и половина супени лъжици смес във всяка формичка. Стават малки мъфинчета и приличат по- скоро на хокейни шайби, но така са ми по- диетични (или поне аз така си мисля :p ).

По- принцип винаги слагам половината количество захар и олио от рецептите и винаги си е достатъчно сладко (и мазно ).  Затова тук са само по 50 гр. захар и половин чашка олио, но са съвсем достатъчни. Черешите също са сладки, да не говорим за шоколада. Резултата беше великолепен. Препоръчвам! 

като че ли е паднала бомба🙂

ммм….

гриз!

Листа с рецептата, след заменките😀

Да ви е сладко!

3 responses »

    • Изглеждат страхотно!🙂 Тази година още не съм правила мъфини с череши, но няколко пъти правих само с шоколад и пак бяха много вкусни🙂

Кажи ми нещо

