Lana Del Rey my idol

Standard

white-knitted-zipped-top-skirt-lana-del-rey-summertime-sadness

Не съм предполагала, че мога да бъда толкова възхитена от друга жена, без грам да я намразя :Р She is my idol🙂 Обожавам музиката й!

Лана Дел Рей е уникален творец. Тя е себе си. Текстописец, композитор и изпълнител с неповторим стил.  Няма песен, която да съм открила и да не ми е харесала.

Музиката й ме кара да се чувствам по- близо до самата себе си, колкото и странно да звучи това🙂

Courtney-Love-vs-Lana-Del-Rey1

lana-del-rey-german-interview-2

Lana-Del-Rey

74874262

Lana_Del_Rey_perfect-4845

lana-del-rey

395003_465229503519505_1243548906_n

tumblr_mctpv2bjIB1rjjq8to1_500

2 responses »

  1. Напълно те разбирам, аз също много я харесвам по простата причина, че музката и е завладяваща да не говорим за самите клипове .. има нещо непринудено в нея, на моменти в парчетата й откривам една дълбока тъга, самота до някъде, но все пак всеки чувства музиката по различен начин, а аз по този начин я чувствам близо до мен. Има нещо тайнствено и откровено, което ме кара да слушам отново и отново всяко едно парче🙂

Кажи ми нещо

