Шалчета – начини за връзване

Стандартен

Става дума за тънките шалчета- карета, които се продават в най- различни разцветки и десени. Имам няколко такива, но никога досега не ги бях слагала или използвала по предназначение. Вчера обаче, докато се приготвях за излизане, изведнъж ми хрумна, че мога да сложа едно от тях около врата си. Все още е хладничко навън, а зимен шал би било  прекалено, дори и за зиморничево момиче като мен. Трябваха ми десет минути ровичкане из гардеробите за да открия поне едно, но се получи страхотно. Стори ми се изключително подходящо за духа на настъпващата пролет и реших, че вече ще ги слагам. 🙂 Вечерта потърсих из интернет за различни начини на връзване и носене на шалчета и попаднах на доста добри находки. Разбира се веднага ми се прииска да ги споделя. Има много добри идеи, от които ще се възползвам. Сега ми остава само да попълня гардероба с още шалчета 🙂

Един отговор »

Кажи ми нещо